26 Mart 2014 Çarşamba

hello wonderland

    Heeey ben geldim :))
   Bir çok blog inceleyip sonrasında umdugum bazı şeyleri bulamadıgım için belki benim gibi hisseden bi kaç insan vardır. onlara yardımcı olurum düşüncesiyle buraya adım atmış bulunuyorum :) biraz daha açmak istiyorum kastettigim şeyi  :)  mesela benim cilt tipim fazla yaglı ve saçlarım da fazla kuru. bi çok insanın saçlarını yumoş yapan ürünler malesef bana pek yaramıyo. aynı şekilde cilt ürünlerindede problemler olabiliyo. bu yüzden ne kadar çeşitlilik olursa o kadar bilgilenmiş oluruz holeey :)  cilt, makyaj, saç gibi yazılarım dışında giyim ve moda üzerinede yazılarımda olucak. ayrıca günlük tutmayıda çok severim. bol bol hayatımdan kesitlere de hazır oluun! dedigim gibi çeşitlilik :) beraber bir günü yaşıyomuş gibi olmak amaç.. şimdi buralarda kimseler olmadıgına göre kendime "hoooş geldiiin :)" diyorum ve eglenceye başlamak için ikinci adıma geçiyorum..

2 yorum:

  1. Hosgeldin blogun hayirli olsun ben de yeniym :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduuk ve sen de hoşgeldin canım o zaman :)

      Sil